Co teď frčí aneb ověřené poznatky o VR

Ačkoli žebříček popularity vedou VR střílečky, lekačky a 360stupňové pohlížení na akční dvojice, neznamená to, že VR nemá marketingový potenciál pro firmy. Ve virtuálním prostředí máte kromě jiného nejvíce možností jak něco zdánlivě nepochopitelného či oku neviditelného efektivně vysvětlit. Byznysu se daří lépe, pokud jsou přínosy výrobků či služeb pochopeny. Máte-li v tomto směru plány, začněte s VR brzy, protože zkušenosti s řízením složitějších projektů se nedají nabrat „za letu“.
Poznatek první zní – Nevoďte klienty do desátého patra, když se jim motá hlava už ve třetím. Ale zároveň je nenechávejte stát v přízemí! Oni se přeci chtějí spolu s Vámi rozhlédnout.
Pokročilá technologie neznamená automaticky „utratím moc peněz“. Některé levně natočené filmy byly veleúspěšné a jiné monstrózní projekty lehly popelem. Ale ruku na srdce, rozhlédněte se kolem sebe a řekněte, kolik vidíte lidí, kteří mají vlastní zkušenost s vývojem na platformě VR? Málo? Žádného? Pak platí poučka druhá – Najděte si rychle partnera, se kterým budete pracovat na vývoji, je to úzkoprofilová profese. Nasadit si helmu umí skoro každý, ale aby bylo co promítat…
Globální ekonomika uděluje privilegia top značkám. Týkají se i použití nejmodernějších technologií v propagaci. Prémiová značka bude na VR, levnější značka bohužel „ne-e“. Chcete se blýsknout na veletrhu a nemáte „VR koutek“…? Výstavy jsou přitom pro „virtuální začátky“ výborné. Pokrývají většinu rizik spojených s interakcí člověka a technologie. Někoho nevyděsí ani 10 klaunů ve tmě, někdo se virtuálně vznese 70 cm nad podlahu a začne se kácet… Na výstavě pomůžete zákazníkům s diskomfortem, poradíte, opravíte, upravíte, hardware i software pod kontrolou, okamžitá zpětná vazba, paráda!

 

Tak co, chcete vzlétnout do oblak nebo se raději držet při zemi?