Nápad, myšlenka, koncept. Počátek, bez něhož nic nevznikne. Jeho „pouhé“ zachycení tužkou na papíře nebývá problém. Přímé náklady na „zhmotnění“ tvůrčí myšlenky jsou vlastně minimální. Přesto je tato položka největší hodnotou každého úspěšně realizovaného projektu. Protože ho i ve své jednoduchosti tak moc určuje a definuje. I v marketingu. Chtělo by to nějaké důkazy, že?
Marketingový plán pro Jordahl & Pfeifer
Ne vždy je grafika jen o lehkosti a nádheře. Vizualizovat marketingový plán v rámci jedné plochy tak, aby ho investor pochopil, uvěřil v jeho životaschopnost a odsouhlasil ho k realizaci, vyžaduje zobrazit značné množství informací a jejich propojení. Šest cílových skupin, u každé cíle, rozpočty a 22 komunikačních nástrojů. Mezi skicou navrhující řešení nového pohledu na marketing a výslednou nástěnnou tabulí v němčině je mnoho desítek hodin práce.
Organizační struktura potřebuje strukturu
Struktura organizace nemusí být jen o hierarchii, vždyť více osob v organizaci může být zapojeno do více činností ovlivňujících byznys. I bez hierarchického pojetí ale struktura potřebuje řád. Chaotické uspořádání jsme nejdříve zkrotili na papíře, abychom se při realizaci dobrali cíle strukturovaně a věcně.
Novoročenka pro advokátní kancelář KVB
Právníci pracují se slovy, na každém písmenu a jeho pozici záleží. Celý dlouhý rok tomu tak je. Je snad na jeho konci něco tak závažného, aby člověk neudělal malý krok do budoucna s trochou nadsázky? Dovolili jsme si 4 tradiční přání trochu poupravit, takzvanými anagramy je zašifrovat, aby se lidé trochu pobavili a poškrábali při bádání na temeni. Příležitost to byla veliká, jen považte: advokátní kancelář = notářka vdá celníka. Ani písmeno nechybí, ani jedno nepřebývá. A na počátku byl jen nápad, tužka a kružítko.
Set na výrobu „personalizované“ čokolády pro Legrand
Jedním z výrazných – zákazníky vnímaných – benefitů společnosti Legrand je široká produktová nabídka. Rozhodli jsme se společně promítnout tuto vlastnost i do motivačního setu pro elektrikáře. V rodinném kruhu si díky Legrandu budou moci variabilitu nejen vyrobit, ale i ochutnat v kombinaci dvou druhů čokolády a 4 přísad. Výrobek není ještě hotov, ale již brzy budete mít možnost ho vidět.
Jednoduchost, v tom je ten vtip
Snad neexistuje obor, který by neměl své zvláštnosti, svůj specifický pohled na svůj i okolní svět. Je jaksi lidskou přirozeností si z odlišností tohoto typu dělat legraci. Líbí se nám, když se klient umí zasmát sám sobě nebo čemukoli, co je pro jeho obor typické. No a tyto vtipy se pak stávají součástí „lidské tváře“ jeho komunikace – v poznámkových blocích, na sociálních sítích, ve firemních časopisech. Pak někdy bývá grafit, tuha či tuš na konci místo na začátku. Prostě se reálný obraz zjednoduší a je to. Nic, zdá se, neplatí univerzálně.