Proč si naši klienti přejí mít imidžovou brožuru? Jsou úspěšní, mají respekt, dosáhli v podnikání opravdu hodně. Mají skvělé lidi, kteří vnímají úspěch firmy jako úspěch svůj. Mají produkty, které dobře slouží jejich zákazníkům. Poskytují služby, které nemají konkurenci.
Proč vlastně nemít všechny tyto trumfy pohromadě, v jedné ruce? Nevyužít jich spolu s referencemi k získání nového byznysu? Tvorba prezentační brožury – a to je prosím ověřeno praxí – je bez dokonalé přípravy a rozmyšlení záležitostí i na půl roku.
To nejzajímavější na celé tvorbě spočívá na dvou základních pilířích – grafickém layoutu či zastřešující myšlence a na plánu, jak prezentovat tým. Zajímavý koncept představení všech osobností podniku může udělat z fotografování zábavu. Necháme-li lidem možnost, aby se představili tvůrčím způsobem, aby ukázali, jak svoji roli v podniku vnímají, je to na výsledku znát.
Reference
KVB advokátní kancelář
Obor: Právní a advokátní služby; Cílová skupina: Města a obce
Výtahy 1 – Ecolifts
Obor: Výroba a servis výtahů; Cílová skupina: Sdružení vlastníků jednotek
Magic Seven (aneb aby kovářova kobyla bosa nechodila)
Obor: Reklama a marketing; Cílová skupina: Podniky bez marketingových specialistů