Copywriting neboli textařina

Je nějaký důvod zadat tvorbu textů agentuře, když o svém podnikání víte nejvíce sami? Ve skutečnosti platí, že víte-li o něčem příliš mnoho, obtížněji hledáte jednoduchá vysvětlení, výstižné zkratky.
Většina byznysů navíc po letech zevšední. Milionkrát zažité rutiny zahladí rozdíly mezi podstatným a nepodstatným. Pro nás, muže a dámy odjinud, je mnohem snazší přijít a znovu objevit přitažlivé esence Vašeho povolání.
Nejsme zavaleni tunami faktů a víme, že spotřebitel – Váš zákazník – nevnímá množství detailů, které řešíte, které Vás trápí. Srozumitelněji k němu proto Vašimi ústy promluvíme my. I tak ale musíme každou firmu poznat blíže, protože mluvit s lehkostí neznamená mlátit prázdnou slámu. Zbavit se tíže tvorby textů našemu klientovi uvolní ruce pro byznys, který řídí.

Reference

Jordahl & Pfeifer

Sociální sítě – konzistence formy, textu i obrazu.

Vysoká škola hotelová Praha

Vymyslet claim – výstižný, přiléhavý a přátelský je umění.

Výtahy 1 – Ecolifts

Srozumitelný jazyk i v technickém oboru budí v rozhodovatelích důvěru.

Magic Seven

 Je více než 25 let na trhu důkazem, že jsme našli se svými klienty společnou řeč?