Proč si klienti přejí, abychom pro ně uspořádali spotřebitelské soutěže? Ti naši mají různé motivace. Někteří pouze chtějí své zákazníky soutěží potěšit a obdarovat, poděkovat jim za věrnost. Jinde jsou potřeba hard sale koncepty, jejichž hlavním cílem je motivovat ke zvýšení nákupu.
Ať už se jedná o součást komunikace B2B nebo B2C, jedna důležitá věc je všem spotřebitelským soutěžím společná. Plánování se nesmí podcenit! Lidé soutěživí chtějí hlavně vyhrát (a není nás málo). Poctivá, právně ověřená pravidla a bedlivé střežení průběhu hry od počátku do konce jsou minimem, které je potřeba udělat.
Bohulibý záměr se jinak může obrátit proti pořadateli. Máme už nějakou praxi v tom, jak minimalizovat rizika a směřovat bezpečně k předání výher vítězům. A hlavně, máme pár originálních, ověřených konceptů „made in Magic Seven“.
Reference
DR. OETKER
Obor: Přísady a směsi na pečení, pudingy, pizzy aj. ; Cílová skupina: B2C, hlavně ženy
PIRELLI
Obor: Prémiové pneumatiky pro osobní vozy; Cílová skupina: B2C, motoristé
Václav Čížek – PILOT
Obor: Pera a psací potřeby; Cílová skupina: B2B, office managerky