Firemní akce

Ve světě sociálních sítí a virtuálních spoluprací je teambuilding, networking a s tím spojené neformální setkání ještě vzácnějším a cennějším aktem, než bývalo dříve. Samozřejmě, že reprezentativní uvítání je pro zvané pořád stejně důležité jako pestrý raut, ale z hlediska organizátora jde jen o kamínek mozaiky.
Kvalitu akce určuje dokonalý plán, informovanost, personalizovaná komunikace a hladce plynoucí organizace. Pevná brandová linie od pozvánky, přes dárek až po tiskovou zprávu podtrhne dojem, že pořadatel má věci pod kontrolou.
I při eventu pracujeme strategicky: Zvaní jsou zaměstnanci? Chceme je stmelit, vyzkoušet týmové role? Obchodní partneři? Nové získat, stávající udržet, nabídnout novou službu? Realizační tým musí přesně a konkrétně vědět, co se od každého očekává, aby na konci nepadla trapná otázka: A k čemu to všechno vlastně bylo?
Najmout si na event zkušeného organizátora je výhodné, uvolníte si ruce pro komunikaci věnovanou hostům.

Reference

PohlCon Česká republika

návštěva veletrhu Bau v Mnichově spojené se vzdělávací akcí
a sportovním teambuildingem v německých alpách

(4denní na klíč zajištěná akce pro 25 účastníků)

JORDAHL & PFEIFER Stavební technika, s.r.o.

Lukostřelecké odpoledne pro projektanty a statiky

(od pozvánky, motivační microsite s registrací, po diplomy a brandované dárky)

Intras Consulting a AK MATZNER et al.

Narozeninová oslava v paláci Žofín

(společné výročí v symbolu dvou čtverců z logotypů dominovalo grafickému stylu od pozvánky až po image video)