Ačkoliv má přívlastek 3D moderní punc, naši klienti většinou uvažují o trojrozměrném modelování a vytváření virtuálních scén v relaci praktických přínosů. Počítačově vzniklá scéna nebo model bývají užitečným komunikačním doplňkem.
Ve 3D můžeme například zobrazit produkty, které jsou ještě ve výrobě, ale my je již potřebujeme do katalogu. V reklamě s využitím počítačové modelace nemusíme – pokud nechceme – respektovat přírodní zákony: objekty i kamery se mohou pohybovat po libovolných drahách, prostupovat stěnami a vznikají tak atraktivní záběry v reálu neproveditelné. Dnes tyto možnosti částečně suplují drony s Go-Pro.
Animací se využívá nejen tam, kde chceme video ozvláštnit, ale i tam, kde potřebujeme koncovému uživateli názorně vysvětlit funkčnost nebo procesy. Největší hodnotou pro klienty však je pomoc agentury s přípravou zadání 3D animace. Nabízíme naše know-how, aby Vaše finanční prostředky byly vynaloženy opravdu efektivně.
Více informací k tématu a slovníček pojmů naleznete zde.
Reference
JORDAHL & PFEIFER Stavební technika
Obor: prodej stavebních prvků – ukázka použití stavebního prvku
MITAS
Obor: výroba pneumatik pro zemědělství a průmysl
Magic Seven
Obor: novoroční animace – přání do roku 2020
INTRAS Consulting
Obor: účetnictví a poradenství – video k firemnímu jubileu
iDnes / Technet.cz
Obor: veřejný technický experiment – počítačová animace před reálným spuštěním
Wienerberger
Obor: stavební technika – časosběr stavby rodinného domu + animace